lördag 14 augusti 2010

Gamla låtar och ljudböcker

Vad är det med vissa - ett fåtal - låtar som man aldrig tröttnar på eller slutar gilla? Det här är ett gott exempel som jag gillat sedan 10-12 års åldern om jag minns rätt. Jag gillar det mesta med Shakin Stevens och på måndag får jag nya collection cd:n. Den kommer säkert gå varm i bilen och får konkurrera med ljudboken jag lyssnar på till & från jobbet. Det är ett väldigt bra sätt att få bilresan att gå fortare. Just nu lyssnar jag på en deckare av Karin Wahlberg. Ibland är jag framme på jobbet väldigt olägligt - mitt i ett spännande avsnitt och vill knappt gå ur bilen...=) Jag har även den "riktiga" boken hemma och idag var jag tvungen av tjuvläsa lite vad som kommer hända på måndag när jag får lyssna igen...=)

En fortsatt trevlig helg önskar jag er alla! Och ni som nu har slut på semestern - tänk på hur skönt det egentligen är med vardag, rutiner, ordning & reda! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar