fredag 6 augusti 2010

Fredag

Om en timme åker jag till jobbet...Har 25 timmars helgarbete framför mej. Känns sådär just nu, men jobbhelger brukar gå fort när man väl kommit i gång. Minst kul är lördagen då jag blir borta hela dagen. Jobbar 8-21 med ledigt tre timmar mitt på dagen. Dock är det inte lönt vare sej tidsmässigt eller ekonomiskt att åka hem då, så jag blir kvar på jobbet då mè.

Katterna börjar bli riktigt hemtama här nu. Rasmus bara älskar dem! HEJ, heeeej säger han i falsett med ett stort leende så fort han ser dem. Nu har han förstått hur han ska klappa dem, och att man INTE lyfter upp dem i ett ben eller i svansen...hm... Katterna har haft lite svårt med tilliten till Rasmus, men nu stannar de kvar även när han kommer. =) Duktigt!

I förrgår var jag och köpte en liten Asus Eee PC 1001PX dator. Väldigt behändig - inte större än en bok. Kan sitta var som helst och skriva & surfa! Jag fick den av pappa när jag fyllde år. =))

Nej, lite mat innan jag åker....

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar