tisdag 10 november 2009

I lördags var jag med Adam på Marieberg för han skulle köpa farsdagpresent till Timo. Så söt han var när han gick omkring och tittade & letade! =) Vi var på Lagerhaus som ju har tusen sådana där onödiga men lite kul grejer. Lämpligt nog fanns det ett farsdag-bord uppställt så han valde några saker därifrån till slut. Adam hittade även en guldfisk i plast som han citat; "Alltid har önskat sej så mycket".....??..... Ok, den var inte dyr så jag köpte den.
När vi kom hem letade han på en brödrostkartong som blev ett akvarium. Jag tyckte den där lådan var så tråkig att se överallt, så igår när han var i skolan fixade jag till den lite. Han blev så GLAD! =)
Så här bor nu Bubbel. =)

Vi tittade också efter en ny ljusstake och julgransslinga till Adams rum. Det blir en väldigt BLÅ jul där inne i år, för det här valde han:

I helgen gjorde jag årets skala 1:12 julsaker som nu ska ut till försäljning:
(Pengen är med som storleksjämförelse)


Till slut ett litet lövdopp!




Carpe Diem! / Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar