onsdag 21 oktober 2009

Utlovade bilder.....


Skoskåp före....
(eg. en ombyggd bokhylla)


efter.....
Trädet med ugglan är en wall-deco, tavellisten har Timo gjort och bokstäverna är av trä som jag dekorerat med ett scrapbookingpapper i gammaldags brevstil.
Pallen målade jag bara vit helt enkelt. Dynan har jag broderat för längesedan och var från början en kudde.


Nyckelskåpet ommålat och omdekorerat.
Har ingen före-bild men det var en blå/vit randig badhytt med en livboj mitt på. Nu sitter här en liten Peter Fagan - nalle och dricker varm choklad.


närbild....


Här har jag sytt ett hjärta av vitt bomullstyg, satt på en spets och skrivit ut orden på transferpapper för tyg. I upphängningsbandet har jag hängt en ängel som jag gjort av pärlor.


Dopklänningen....


Bilder på huset kommer inom kort.....

Carpe Diem! / Helena

1 kommentar:

  1. Superfint alltihop! Vad duktig du är! Tänk om jag hade hälften av din kreativitet...=)

    Ser fram emot nästa helg!

    Kram Katarina

    SvaraRadera