torsdag 29 oktober 2009

Tadaaaa.....


Skala 1:12 huset är klart! =)
Design & tillverkning:
Helena & Timo Lukkarinen


Öppet.....



Fika på terrassen.


Diversehandel

Skyltfönster.


Gamla löpsedlar från....?? Jag har ingen specifik tidsepok på huset och inredningen utan det är nog lite blandat.


Någon pausar i rabattrensningen....



Här doftar det underbart! =)



Några hyllor gapar ännu tomma. Tyvärr kopplar vår skrivare från sej från datorn hela tiden, annars skulle jag gjort fler miniatyrförpackningar. Får försöka fixa det...



Gamla tanten med sina jyckar. Alla hundarna är av porslin från Hagen Renaker som jag samlade på ett tag. Här fick dom sin plats!

Jag ska skärpa mej med bloggskrivandet. Sista veckan har jag bara haft så himla mycket att göra så jag har helt enkelt inte hunnit!
Carpe Diem!

/ Helena

1 kommentar:

  1. Superfint!!! Ska bli kul att se på riktigt! Vad duktiga ni är!

    Kram Katarina

    SvaraRadera