torsdag 28 maj 2009

Torsdag

I natt fick jag sova ut riktigt ordentligt! Så skönt! Jag hade bara sovit sammanlagt några timmar på nästan tre dygn räknade vi ut. På något sätt orkar man ändå och blir nästan överpigg stundtals! Första natten hemma var jag uppe med Rasmus hela natten. Han ville bara snutta vid bröstet och att vi skulle gå & gå & gå. Lärde känna honom riktigt ordentligt då och hur han vill ha det så nu går det hur smidigt som helst att få honom nöjd! Köpte napp idag som vi får se om han vill ha istället för att snutta sår på mej.......=)


Vi var på BB idag för en extra koll eftersom Rasmus blivit gul igår och ännu gulare idag. Värdet hade stigit sedan i tisdags så vi måste åka dit imorgon igen för att testa.
Igår fick jag till första "öppna ögonen" kortet.


Ett bevis på Timos trötthet....Ha, ha, så roligt när han hade gett Bamse mat igår och det såg ut så här! =)
Lyckas med det här om du kan Bamse!

Mina prinsar!

Carpe Diem! / Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar