tisdag 12 maj 2009

Idag hade vi planerat för en dag (eller i alla fall halvdag) på sjukhuset. Vi var så inställda på vändningsförsök & efterföljande övervakning några timmar efteråt.
Klockan 8.00 kom vi in till ultraljudet och klockan 8.20 var vi på väg ut till bilen igen! Vilken lättnad! R i magen ligger på tvären med kroppen, men huvudet ligger neråt som det ska och hon trodde till och med att det är fixerat! Så det blir en vanlig förlossning.
Jag har känt att ett kejsarsnitt skulle vara okej, men när vi kom ut till hissarna efter ultraljudet idag bara rann tårarna och jag insåg hur orolig jag egentligen varit över både vändningen och att bli snittad och känner mej nu otroligt lättad och glad att det blir som det ska och att R själv bestämmer när han är redo att komma! =)
Det var jättekul att få se R igen! Nu är han så stor så man kunde ju bara se en liten del av honom i taget. En närbild på handen & han vinkade lite! =) Vi LÄNGTAR så efter dej!!

Avslutar med en bild på helgens FINASTE! Ni var underbara! Tack för att vi fick vara med!

Anders & Lina för alltid!

Carpe Diem! / Helena


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Åh vilken lättnad att R ligger som han ska!! Förstår att ni längtar mycket!

    Ja verkligen! Anders och Lina var helgens FINASTE!!

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej! Jätteskönt att han ligger rätt i magen, verkligen :) Tack så hemskt mycket för att ni kom på vår stora dag o tack för fina presenten! Vi är så glada, bättre dag kunde vi inte haft!(nu ska jag vänja mig vid att skriva Landqvist bara hi hi) Kram på er, Lina & Anders

    SvaraRadera