onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Sitter här och har det förvånansvärt lugnt! Undrar vad jag inte tänker på att jag borde göra.....
Adam har en kompis här nu och det är så kul att sitta och lyssna på hur de pratar & resonerar. Nyss skrek Adam "STOOOPP! VARNING FÖR BARN!!!" (???) Det var kompisen som undrade vad det var som låg på bordet. (Det var en braständare av lite finare modell som vi fick i julklapp.)

Hade tänk titta in på jobbet idag igen, men så varnade de på radion för blixthalka plus att det har snöat hela dagen så jag vågar mej inte ut på vägen med Rasmus. Jag är van att köra i alla väder och brukar inte vara så harig med väglaget, men när Rasmus ska sitta med blir jag så extremt försiktig. Även om jag tar det försiktigt så finns det ju de som inte gör det...

Nu vaknar Rasmus och lugnet är väl över för den här gången....=)

/ Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar