onsdag 6 januari 2010

Ledsen! Jag vet hur trist det är när bloggar man följer aldrig uppdateras....Nu ska jag försöka komma igång igen med skrivandet här. Helgerna är över och vardagen börjar närma sej igen.

Julen firade vi i Jönköping med släkten, 23 pers tror jag vi var på julafton. Kul! Nyår firades i lugn & ro här hemma.

Med Rasmus händer saker! Han har börjat resa sig på knä i sängen, så den har vi fått sänka och han går & går & går om man håller i hans händer - så roligt, men ajajaj för ryggen...=) Tänderna fortsätter komma, så nu stoltserar han med ett 8 tänder vitt leende. Jag har börjat laga mer egen mat till honom nu med lite bitar i. En del pureer man köper går ju nästan dricka...

Agh...jag tänkte skriva mer, men Rasse sitter i mitt knä och ålar sej bara ner på golvet.....funkar inte, så på återseende en annan dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar