fredag 4 september 2009

Fredag

Så har jag ordnat med ännu mer att göra! Ska bara försöka få till den där tiden också...=) Det här fick jag med posten idag - till Rasmus. Är så glad att jag hittade den här! Den är i precis samma färgskala som...

...den här som jag sydde till Adam när han föddes:
Jag gillar att de inte är så färgglada utan i helt neutrala färger.
Idag är båda pojkarna sjuka. Adam har börjat om med sin förkylning igen och Rasmus börjar bli gruvligt trött på sin märker jag....Han snörvlar, hostar, nyser och både ögon, näsa & mun rinner. Och vi som skulle åka till Solletuna och hälsa på i morgon....
Nu har Rasmus vaknat och ligger och snörvlar för fullt. Måste ta hand om stackarn nu.
Carpe diem! / Helena
Vad trött jag blir på att det inte går att dela in texten i stycken som man vill när man skriver inläggen! Jag skriver verkligen i avdelade stycken, men när det publiceras blir allt ihopskrivet!! Funkar ibland och ibland inte. Grr..Någon som vet hur man får till det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar