onsdag 22 april 2009

Onsdag

Oj, vad tiden börjat gå saaaktaaa! Jag har tidigare tyckt att den här graviditeten bara rusat iväg, men nu är det segt & besvärligt....
Det mesta känns jobbigt just nu. Andfådd blir jag för minsta lilla - till och med när jag pratar, idag är ryggen alldeles för ond, illamåendet jag hade i början av graviditeten har mycket ovälkommet gjort återbesök, sover gör jag max 2 h i taget på natten, känner mej stooor och svullen! Bläää....=( Dessutom har jag i två dagar nu haft ont av min reumatism som jag varit förskonad från under nästan hela graviditeten... Gnäll, gnäll....men gudarna ska veta hur LYCKLIG jag är ändå! Och dessutom FÅR man gnälla så här på slutet har omtänksamma själar talat om för mej idag! Skönt!
När jag idag även träffade Adams kompis lillasyster, 4,5 mån blev jag väldigt påmind om det fantastiska som väntar!!
Kommer du snart?!
Igår var jag på utvecklingssamtal på dagis. En mycket stolt mamma som bara fått lovord över sin son gick därifrån! =) =)
På tisdagar är Adam och hans jämnåriga i skolan en stund på inskolning inför höstterminen. Adam har fått en ny kompis i klassen och igår hade han fått ett pokemonkort av honom. Han var SÅ glad över sitt första kort - och är nu introducerad i detta. Nu måste jag köpa pokemonkort att ta med mej till skolan, för det har man där, säger Adam när jag hämtar honom - så det så. Var köper man det?!? I leksaksaffären?
Carpe Diem! / Helena

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ett tips: På Tradera är det många som säljer Pokemonkort.

    Kram Katarina

    SvaraRadera