söndag 5 april 2009

Lördagsutflykt

Igår eftermiddag åkte vi på en liten utflykt till Knipphammar vid sjön Sottern utanför det idylliska Brevens Bruk. http://www.brevens.se/index.php?sid=2


Vi fikade och T och A strosade runt lite. Själv har jag svårt att hänga med. Tungt med magen och smmandragningarna kommer på en gång så fort jag går en bit. Men jag hade det skönt i solen vid sjökanten!




På vägen hem skulle A och jag ordna med lite toabestyr i skogen och medan vi satt där fick vi syn på skelettdelar i skogen! A undrade om det finns björnar i den här skogen? Jag: ehhh...kanske det, kom vi springer!
En stilla eftertanke...äter inte björnar blåbär?...Ja,ja, vi (eller kanske mest jag) är lite harig... På något sätt hann vi fota innan vi sprang i alla fall! Bloggar man ska ju allt dokumenteras! =)
Carpe Diem! / Helena
























































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar