söndag 2 januari 2011

Lek & Buslandet


Idag har vi haft några roliga timmar på Lek & Buslandet i Örebro. Båda barnen hade hur kul som helst och ville INTE åka hem.... Jag klättrade & kröp runt en stund med Adam men kände mej som en elefant bland alla små smidiga barn. ;)

Jul & nyår har rasat förbi i en hast tycker jag. Julafton firade vi i hemmets lugna vrå. Tomten kom - gissa vem det var... Jag skulle bara gå ut med en soppåse och ändå lyckades jag missa tomten!! Tro mej vad snabb jag var med tomtekläderna - man kan inte vara ute med en soppåse hur länge som helst. Inte blev jag avslöjad heller - kanske tack vare att tomten tappat rösten och endast kunde lämna över ett brev (där han förklarade sin stumhet) och julklappssäcken. ;)
Juldagen och annandagen var arbetsdagar så julen kom av sej på nåt sätt.

Nyårsafton firade vi också här hemma. Jobbade först på dagen. Sedan åt vi smörgåstårta och sköt raketer.

God fortsättning önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar