lördag 3 juli 2010

Lördag

Oj, vilken överdrivet varm dag det har varit idag! 33 grader som mest när jag tittat på termometern. Jag lyckades sova bort några timmar mitt på dagen då jag fick migrän igen...=(

På eftermiddagen blev det en sväng till mataffären, vilket var en fröjd med tanke på den svala temperaturen där inne. Efter det blev det bad i sjön för barnen. Hade tänkt mej ett dopp för egen del också, men så var det så mycket folk och jag är inte helt bekväm i min "eftertvåbarnmammakropp" så jag fegade ur, kavlade upp shortsen till max och plaskade runt med Rasmus vid kanten i stället - ganska svalkande det också faktiskt.

När vi kom hem slog jag & Adam Timo i kubb. -Hej, kubblooser säger han till sin pappa i kväll....

Igår kväll var jag & Adam på ett riktigt kul 7-årskalas! Det var ju meningen att bara Adam skulle stanna, men jag blev kvar jag också. Hela kalaset slutade med världens vattenkrig där både barn & vuxna (en del) var blöta som skurtrasor - helt galet! =) Tur vi hade gångavstånd hem så vi slapp sätta oss blöta i bilen.

Nu ska jag lägga mej under takfläkten och läsa något riktigt bra! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar